Čo ukrývala krásna krabička

S pánom Dinosaurom máme takú tradíciu – pri odchode si dávame darčeky na rozlúčku, Aj keď ide občas len o jeden víkend, nejaká tá drobnosť s odkazom vždy poteší. Jedná sa o vždy poriadne záhadne zabalené veci, ktoré otvárame až po poslednom zakývaní, poslanej puse a rozbehnutí ľubovoľného dopravného prostriedku. Vymenili sme si takto už kadečo… ja som mala doma dinosaurí klobúk, lego panáčika, košeľu, gumičku do vlasov, chlpáčika s bývaním… a pán D. zase moju obľúbenú lyžičku, veľa energeťákov, moju DnD figúrku, poľský groš… 😀 Občas sa teda jedná o vratné veci, inokedy o rovno použiteľné… a presne druhý je prípad tejto čokolády. Vykukla na mňa po rozlúčke v Ostrave a ja som len ochkaním a achkaním nad jej krabičkou strávila veky. Raz darmo, pán Dinosaurus ma pozná 🙂

1

Doma som sa odvážila nakuknúť aj do obalu a hľa, krásne potlačené vnútro. I keď reklamou, potešilo 🙂

2

Obal je znovauzatvárateľný, dokonca s milými srdiečkami…

3

Každá kocka má svoju miniatúrnu a nadmieru roztomilú značku…

4

5

 









 

 


…nuž a obsah hodnotím veľmi dobre, aj keď nie stopercentne. Náplň je niečo ako tá krémová biela z kinderčokolády plus podrvené hnedé BeBe keksy 🙂 U mňa však chuťovo jednoznačne vyhráva pred obdobnou čokoládou od Rittersportu :D, no a keď vezmem do úvahy aj jej dokonalý obal… júúú ❤ Ďakujem, pán Dinosaurus ❤

 

~ by eskarine on 02/07/2014.

3 Responses to “Čo ukrývala krásna krabička”

  1. Moc moc moc pěkná tradice :). Na takové pěkné tradice dám také. My jsme to vymysleli jinak 😀 Naopak slavíme spolu kde jakou blbost, abychom si mohli dávat i větší dárky :D. (Každý důvod je dobrý :D). Malé si dáváme sem tam :).
    Čokoláda vypadá skvěle! Jinými než tradičními příchutěmi jsem doslova posedlá, což mi připomíná nedávné ochutnání čokolády ulovené v polském Rossmannu s náplní jablkového koláče. Byla božská!

  2. Hmm, mňam, trochu mi pripomína Oreo Milku, ale verím, že Lindt je lepšia. Teraz mám chuť na čokoládu, sakra…:D

    • Rado sa stalo! 😀 Vidíš, Oreo Milka ma nenapadla na porovnávanie, možno preto, že tú keksíkovú časť má inú, takú menej kakaovo-suchú 😀 (ale uvažujem, čo v nej vlastne je, lebo Oreo nemám v láske, ale tá milková potvora mi kupodivu chutí 😀 )

Leave a Reply

 
