Dôvod dať si niečo dobré

Nachodené nohy vyložené na stoličke, na stole pri mne jedno pivo, rovno oproti mne na veľkej obrazovke dáky pílič uší s reklamou na láskomat, ale čo by som kvôli pripojeniu na internet neurobila, že… Do Košíc som docestovala úspešne a hanbím sa, ale žiadnu mestskú dôkazovú fotku mesta zatiaľ nemám. Včerajší sightseeing sa konal vo večernejších hodinách (od 9:00 do 17:00 totiž sedávame v prednáškovej miestnosti nadopovaní kávou) a teda fotiť na mobil by už za súmraku asi nemalo žiadanú kvalitu 😀

No k mestu vám aspoň môžem dačo povedať – stojí za návštevu 🙂 Po vylezení zo železničnej stanice som to mala síce chuť chvíľu otočiť, ale z Košíc sa nakoniec stalo príjemné mesto plné ako historických kukateľností a k tomu aj kadejakých novostí (síce som v Kulturparku kešku neulovila, neodchádzajúci párik mi to prekazil, ale zato si musela posedieť na lavičke od úžasu, tak sa mi tam páčilo 🙂 ) Akurát aj keď sa snažím nemať žiadne predsudky, nepripadám si moc dobre v prítomnosti väčších skupín Rómov. Včera sa na našu medzinárodnú turistickyvyzerajúcu skupinku nalepili, niektorí boli slušnejší, niektorí menej, pár vôbec a človek potom nepozeral na pamiatky, ale radšej na svoje veci :/ 

Inak samotná akcia je fajn, akurát kávové pauzy sú často moja jediná záchrana pred zaspaním 😀 Tento týždeň máme bloky prednášok a moje geologické srdiečko je veľmi smutné, pretože je tu máličko šutríkov a vééééľa geochémie. Budúci týždeň už ale ideme našťastie do terénu (aj do Maďarska pôjdem, už budem mať konečne v zbierke návštevu všetkých slovenských susedov) a dúfam teda, že sa pomer zaujímavých činností zlepší 🙂 Čo sa ale ťažko nejak zlepší je strava – mimo welcome a goodbye party, ktoré sú robené ukážkovo, sme na klasickej jedálenskej strave a aj keď nám to bolo odôvodnené nedostatkom zdrojov, za dve eurá/porcia sa podľa mňa dá dokázať niečo viac než omáčka-príloha-flák mäsa-kúštik zeleniny. Trošku reprezentatívnosti by to chcelo… takto bude chudáčisko Shimwe (spolužiak z Namíbie) odchádzať akurát s traumou z držkovej polievky (a to sme mu ani nepovedali z čoho je :D) 

 

darčeky

  Vymením darčeky za normálne jedlo. Súrne!

 

Tak si za mňa teda dajte aspoň vy dačo dobrého…. posielam kačičkovské pozdravy z východu a sľubujem, že bude aj malý online sightseeing  😉

~ by eskarine on 03/07/2014.

Leave a Reply

 
