Mama sa vracia

Áno, áno, som späť. Ako fénix znova vzlieta z popola, tak ja odkladám zo svojej klávesnice detský paralen a otváram nový textový dokument. Už ani nerátam, koľko comebackových článkov som napísala a nezverejnila. Dávam si deadliny – až zvládnem skúšky, až urobím to a tamto, až budem mať čas… a samozrejme, neplním ich 😀 Dnes sa nestalo nič natoľko neobyčajné, že by to osvietilo moju blogerskú budúcnosť a ja som začala chrliť články jeden za druhým. Ale Dorotka po nepokojnej noci a ešte nepokojnejšom ráne konečne vysyslila v postieľke a ja som si povedala, že vysávať teda nemá cenu (dieťa mi spí predsa) a robiť obed zatiaľ tiež nie (vychladnuté jedlo nie je ono!). Naviac mať čerstvo povysávané je nanič pocit – mám vtedy zlé svedomie za každú upustenú omrvinku 😀

Uf, tak teda dôvod mojej neaktivity je vonku! 🙂 Nieže by som popri bábätku nemala čas a silu, ale potrebovala som na chvíľu zaliezť do ulity (teda okruhu mne najbližších). Echm, vlastne chvíľa to nebola, keď Dorotke už ťahá na pol roka 😀 Je zo mňa teda mama… a aj keď zakladať baby blog sa kvôli tomu nechystám, čo-to z tejto témy sa tu určite objaví… tak utečte radšej hneď. Alebo zostaňte. Materinský plurál sa usilovne snažím zo svojho prejavu úplne odstrániť, kadejaké zdrobnelinové patvary z mimibazaru občas ani sama neviem rozlúštiť (schválne, čo podľa vás znamená taký výraz „doki“? :D), na sociálnych sieťach spamujem bábätkovskými fotkami len pár dobrých známych v súkromných správach… hádam som teda nie je až taký stratený otravný prípad, ktorému by materstvo priveľmi zahltilo zdravý rozum a oplatí sa ma sledovať naďalej…napríklad aj preto, čo všetko vás čaká 😀 Nechcem nič sľubovať, ale čo určite musím je porecenzovať objednávky kadejakého druhu… a že to budú všelijaké obchody a dojmy. Prezradím akurát, že najväčšiu chválu si vyslúži e-shop s erotickými pomôckami 😉 (a nie, neplatia ma za reklamu :D)

…a nech to tu nie je bez dôkazového materiálu, syseľ posiela selfie :*

syseľ

~ by eskarine on 18/08/2015.

2 Responses to “Mama sa vracia”

  1. V nejakom tom Tvojom komentári som postrehla bábo, ale… Ja prosto akosi nemôžem uveriť, že nielen všetky moje sesternice, ale pomaly už aj kamošky a teraz dokonca spolublogerky majú bábätká! Starneme…! 😀 Dorotka je rozkošnááá, som rada, že si sa ňou blogovo pochválila! 🙂 A teším sa, že budú nové články, aj ja by som chcela opäť aktívnejšie blogovať, chýba mi to. 🙂

    • Ďakujem za milý komentár ^-^ Ja som moc babyboom v okolí nepostrehla, ale zato blogerských návratov veľmi veľa… niektorí mali dokonca pauzu dlhšie než ja 😀 Posnažím sa to tu nezanedbať, ale keďže ťahám popri maličkej aj školu (ostal mi posledný ročník naväzujúceho štúdia), tak to bude taký občasník asi… A náhodou ťa moc obdivujem – práca, kopa recenzií a k tomu dva blogy… neboj, tá aktívna blogovacia nálada sa istotne vráti 😉 (a držím palce nech niekde urýchlene postretneš aj dákeho súceho fešáka, ak sa tak ešte nestalo 😉 )

Leave a Reply

 
