Letný dm box

Blogy a kadejaké balíčky či krabičky s tajomným obsahom sa majú radi. Ten moment rozbaľovania a prehrabávania je totiž doplnený o fotenie a vytešovanie sa prostredníctvom článku (prípadne si človek môže ponadávať, že obsah nebol podľa jeho predstáv, všakže). Mňa prvá informácia o dm boxe zastihla dakde v Česku na votočvohoz fóre, kde boli schopné slečny dávať za tie kozmetikou napratané krabičky celkom vysoké finančné obnosy, ak sa im ich nepodarilo „vyhrať“ (ono, človek musí vyhrať a ešte si doplatiť dákych 150kč). A popravde, keď som pozrela na obsah, až tak som sa nečudovala. Plné balenia a vzorky vecí od výmyslu sveta… plus parádna krabička k tomu… Nieže by som nutne potrebovala zaplniť poličky nie úplne potrebnou random kozmetikou, ale keď sa boxy založené na podobnom princípe objavili aj na slovenskej strane, vyskúšala som to. Prvé dva mi z nepozornosti ušli, ale z obsahu som usúdila, že sú napechované samými blbuvzdornými záležitosťami, ktoré sú viac-menej univerzálne a nikoho neurazia, tak som to tretíkrát skúsila… a následne sa vytešovala, že si pre krabičku môžem do najbližšej déemky skočiť.

krabicka

Bohužiaľ, princíp vyhrať, zaplatiť si 5€ a tešiť sa z obsahu zaručene hodnotnejšieho (nad 18€) tentokrát znamenal, že vsadili na jednu hodnotnejšiu vec a len pár menších. Toť jadro pudla – keď nemám 30+ a s vráskami si zatiaľ nerobím starosti, logicky bude pre mňa obsah o dosť chudobnejší (nevraviac o tom, kam pošlem protivráskový krém? Sestry pod danú vekovú kategóriu začínajú spadať, ale asi ich tak trochu urazím :D) Naviac žiadne vzorky, nič jedlého, žiadna popiska k obsahu, nuž smútim. Ale krabička je pekná, samozrejme 😀

obsah

Celkovo je asi hlavne moja chyba, že som čakala tak veľa. Beztak som už zhýčkaná kadejakými prírodnými kozmetickými prípravkami, ktorým zo zloženia vyčítam pomaly všetky ingrediencie (áno, som hrozná, poznám akurát tie prírodné, chemické mi nehovoria nič :D), takže by bolo načase prestať hromadiť nepotrebné kozmetické záležitosti a ostať len pri tých pár overených, prípadne si rozumne vybrať niečo nové, keď je treba. Čo mi pripomína, že som ešte nespomínala svoju (spokojnú) objednávku z bionatural.sk. Už len zistiť, ako som vlastne spokojná s jej obsahom 😉

~ by eskarine on 26/08/2015.

Leave a Reply

 
